Saturday 9 July 2011

Produk Panasss...


Saya tak pasti kenapa, tapi anda mungkin masih belum beli DVD Rahsia Pemasaran Facebook.

Jadi saya nak kongsi beberapa komen yang diterima oleh pembeli DVD dan bengkel ni yang terdahulu.

"Saya gagal cubaan pertama setelah mengikuti DVD ni. Tapi hanya lepas cubaan kedua, sekarang saya sudah menjana lebih dari RM700 dalam 10 hari pertama"
-Anuar (usahawan online)

"Saya dah bertahun-tahun cuba jual produk secara online. Tapi setelah diamalkan apa yang diajar dalam DVD ni saya dapat buat jualan pertama ...kali pertama dalam seumur hidup"
-Razak Ahmad (Usahawan Online)

"Saya amat meminati modul 2, Modul 5, & Modul 6. Kini saya sudah dapat idea sudah dapat idea untuk mulai membina Fanpage yang sesuai dapat fahami cara-cara tentang targetting mengikut customer avatar. Penyampaian yang begitu bersahaja dan mudah diikuti. Secara keseluruhannya bengkel ni memang bagus dan berbaloi-baloi! Saya akan rekomen kepada rakan-rakan niaga yang lain"
- Lis Safina Ismail (network marketer)

"Saya telah menghadiri bengkel pemasaran facebook ni dan merasakan ianya adalah satu bengkel yang berkesan buat saya dan dapat membantu di dalam mempromosikan perniagaan saya"
- Roslina Buyong (network marketer)

Jadi...dapatkan SEKARANG, sebelum ia ditarik balik dari pasaran.

Klik link di bawah untuk buat pembelian:

No comments:

Post a Comment